Ahmedova Rayhona Jasurbek qizi
- Marketing jurnali, 2025 yil 2-son
- 5 мар.
- 1 мин. чтения

MODA INDUSTRIYASIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI JORIY ETISH IMKONIYATLARI
Ahmedova Rayhona Jasurbek qizi
TDIU marketing kafedrasi tayanch doktoranti
Annotatsiya
Ushbu maqolada moda industriyasida raqamli texnologiyalarni joriy etish imkoniyatlari keng yoritib oʻtilgan. Zamonaviy texnologiyalar sunʼiy intellekt, blokcheyn texnologiyalari, Augmented Reality(AR) va Internet of Things (IoT)ning moda sanoatida qoʻllash boʻyicha ilmiy va amaliy takliflar berib oʻtilgan.
Kalit soʻzlar: raqamli marketing, blokcheyn, internet, Wearable 2.0, sunʼiy intellekt, Augmented reality (AR), Internet of Things (IoT)
Аннотация
В данной статье рассматриваются возможности внедрения цифровых технологий в индустрию моды. Даны научно-практические предложения по применению современных технологий, таких как искусственный интеллект, технологии блокчейн, дополненная реальность (AR) и Интернет вещей (IoT) в индустрии моды.
Ключевые слова: цифровой маркетинг, блокчейн, Интернет, Wearable 2.0, искусственный интеллект, дополненная реальность (AR), Интернет вещей (IoT).
Abstract
This article covers the possibilities of introducing digital technologies in the fashion industry. Scientific and practical proposals for the application of modern technologies such as artificial intelligence, blockchain technologies, Augmented Reality (AR) and Internet of Things (IoT) in the fashion industry have been given.
Keywords: digital marketing, blockchain, internet, Wearable 2.0, artificial intelligence, Augmented reality (AR), Internet of Things (IoT).
Comments