top of page

Aslonova Rushano Ilxomovna



MAKTABGACHA VA MAKTAB TAʼLIMI TIZIMIDA BILIMLAR IQTISODIYOTINI “GAMIFIKATSIYALASH”NING USLUBIY ASOSLARI

 

Aslonova Rushano Ilxomovna

Nishon tumani maktabgacha va maktab taʼlimiboʻlimiga qarashli 22-DMTT direktorirushanaarslanova9gmail.comORCID: 0009-0000-6113-4203


Annotatsiya

Maqolada bilimlar iqtisodiyotining zamonaviy shakllarini jamiyatdagi bilim darajasini oshirish va manfaatdor tomonlar oʻrtasida real taʼlimni rivojlantirish orqali jamiyatda yangi texnologiyalarni yaratish va foydalanish qobiliyatiga ega avlod yetishtirish masalalari tahlil qilinadi. Muhokama qilingan asosiy imkoniyatlar qatoriga eksperiment rejasini ishlab chiqishga tayyorgarlik koʻrish, uni ishlab chiqish, tajribani amalga oshirish, tadqiqot obyektiga mos xossalarni guruhlash va empirik umumlashmalar kiradi. Maqola akademik almashinuv va global taʼlim platformalariga integratsiya qilish orqali bilimlar iqtisodiyotini rivojlantirish uchun yangi imkoniyatlarni taklif etadi.

Kalit soʻzlar: xizmatlar tarmogʻi, masofaviy taʼlim, interaktiv taʼlim platformalari, innovatsion rivojlanish, maktabgacha taʼlim, gamifikatsiyalash, bilimlar iqtisodiyoti.

Аннотация

В статье анализируются современные формы экономики знаний с целью воспитания поколения, способного создавать и использовать новые технологии в обществе, путем повышения уровня знаний в обществе и развития реального образования среди заинтересованных сторон. Ключевые обсуждаемые возможности включают подготовку и разработку плана эксперимента, проведение эксперимента, сбор соответствующих характеристик предмета исследования и эмпирические обобщения. В статье представлены новые возможности академического обмена и интеграции в глобальные образовательные платформы для развития экономики знаний.

Ключевые слова: сетевые услуги, дистанционное образование, интерактивные образовательные платформы, инновационное развитие, дошкольное образование, игра, экономика знаний.

Abstract

The article analyzes modern forms of knowledge economy to raise a generation capable of creating and using new technologies in society by raising the level of knowledge in society and developing real education among stakeholders. The main possibilities discussed include preparation for experiment design, development, experiment implementation, collection of relevant characteristics of the study topic, and experimental generalizations. The article presents new opportunities for academic exchange and integration into global educational platforms to develop the knowledge economy.

Key words: service network, distance education, interactive educational platforms, innovative development, pre-school education, play, knowledge economy.



Comments


bottom of page