top of page

Asqarov Asqarali Qahramonovich



INNOVATSION MENEJMENT TIZIMINI JORIY ETISH ORQALI OLIY TALIM RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISH

Asqarov Asqarali Qahramonovich

Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Texnik jihatdan tartibga solish agentligi, Menejment tizimlarini joriy etishni muvofiqlashtirish boʻlimi boshligʻi

Annotatsiya

Ushbu maqolada hozirgi globallashuv va raqamli iqtisodiyot davrida oliy taʼlim muassasalarining raqobatbardoshligini oshirish innovatsion menejment tizimini joriy etish orqali amalga oshirilishi, oliy taʼlimda innovatsion menejment tushunchasi, uning muhim jihatlari va oliy taʼlim muassasalarining xalqaro va milliy reytinglarda yuqori oʻrin egallashdagi ahamiyati tahlil qilinadi.

Kalit soʻzlar: innovatsion menejment, oliy taʼlim, raqobatbardoshlik, raqamli transformatsiya, taʼlim sifatini oshirish, universitet boshqaruvi.

Аннотация

В данной статье анализируется повышение конкурентоспособности высших учебных заведений в эпоху глобализации и цифровой экономики путем внедрения системы инновационного менеджмента. Рассматривается понятие инновационного менеджмента в высшем образовании, его ключевые аспекты, а также его значение для достижения высоких позиций в национальных и международных рейтингах высших учебных заведений.

Ключевые слова: Инновационный менеджмент, высшее образование, конкурентоспособность, цифровая трансформация, повышение качества образования, управление университетом.

Abstract

This article analyzes how the competitiveness of higher education institutions can be enhanced in the era of globalization and the digital economy through the implementation of an innovative management system. It explores the concept of innovative management in higher education, its key aspects, and its significance in securing high positions in national and international rankings for higher education institutions.

Keywords: Innovative management, higher education, competitiveness, digital transformation, quality enhancement in education, university governance.



Comments


bottom of page