Ikromov Axmadjon Shavkat oʻgʻli
- Marketing-10 son
- 10 янв.
- 1 мин. чтения

OZIQ-OVQAT MAHSULOTLARI TASHVI SAVDOSI VA RAQOBATBARDOSHLIGINI BAXOLASHGA YONDASHUVLAR
Ikromov Axmadjon Shavkat oʻgʻli
OʻzMU iqtisodiyot fakulteti “Ekonometrika va
Iqtisodiy modellashtirish” kafedrasi tayanch
doktoranti
Annotatsiya
Maqolada oziq ovqat korxonalarida mahsulot raqobatbardoshligini boshqarishning iqtisodiy mexanizmini takomillashtirishda import va eksportning ahamiyati Andijon viloyati misolida oʻrganilgan. Korrelyatsion-regression, vaqtli qator modellari va sabab-oqibat modellari orqali tahlillar orqali tahlil qilingan.
Kalit soʻzlar: mahsulot raqobatbardoshligi, iqtisodiy mexanizm, import, eksport, korrelyatsion-regression tahlil, vaqtli qator modellari, sabab-oqibat modellari
Abstract
The article studies the importance of import and export in improving the economic mechanism of product competitiveness management in food enterprises using the example of Andijan region. The analysis was carried out using correlation-regression, time series models and cause-and-effect models.
Keywords: product competitiveness, economic mechanism, import, export, correlation-regression analysis, time series models, cause-and-effect models.
Аннотация
В статье на примере Андижанской области исследуется значение импорта и экспорта в совершенствовании экономического механизма управления конкурентоспособностью продукции на предприятиях пищевой промышленности. Анализ проводился с использованием корреляционно-регрессионной модели, моделей временных рядов и причинно-следственных моделей.
Ключевые слова: конкурентоспособность продукции, экономический механизм, импорт, экспорт, корреляционно-регрессионный анализ, модели временных рядов, причинно-следственные модели
Comments