top of page

Kasimova Zilola G‘ulomiddinovna



XALQARO SAYYOHLIK BOZORIDA IJTIMOIY TARMOQLARDAN FOYDALANISHNING DOLZARB TENDENTSIYALARI

Kasimova Zilola G‘ulomiddinovna

siyosiy fanlar bo‘yicha falsafa doktori (PhD)

ORCID: 0000-0002-4447-2443

Annotatsiya

Ushbu maqola xalqaro sayyohlik bozorida ijtimoiy tarmoqlarning o‘rni va ahamiyatini tahlil qiladi. Maqolada COVID-19 pandemiyasidan keyingi davrda turistik marketingda ijtimoiy tarmoqlarning o‘sib borayotgan roli, xalqaro sayyohlik bozorining zamonaviy tuzilishi va uning geografik taqsimoti batafsil yoritilgan. Jahon turistik tashkiloti (UNWTO) ma’lumotlariga asoslangan holda, global turistik bozor hajmi, uning jahon iqtisodiyotidagi o‘rni va asosiy subyektlari tahlil qilingan. Shuningdek, turistik bozorning mintaqaviy taqsimoti va har bir mintaqaning o‘ziga xos xususiyatlari ko‘rib chiqilgan.

Kalit so‘zlar: xalqaro sayyohlik, ijtimoiy tarmoqlar, turistik marketing, global turistik bozor, UNWTO, raqamli transformatsiya, turoperatorlar, turistik xizmatlar, mintaqaviy turizm.

Аннотация

В данной статье анализируется роль и значение социальных сетей на международном туристическом рынке. Рассматривается растущая роль социальных сетей в туристическом маркетинге в постпандемийный период COVID-19, современная структура международного туристического рынка и его географическое распределение. На основе данных Всемирной туристской организации (UNWTO) исследуется объем глобального туристического рынка, его роль в мировой экономике и ключевые субъекты. Кроме того, рассматривается региональное распределение туристического рынка и особенности каждой отдельной региона.

Ключевые слова: международный туризм, социальные сети, туристический маркетинг, глобальный туристический рынок, UNWTO, цифровая трансформация, туроператоры, туристические услуги, региональный туризм.

Abstract

This article analyzes the role and significance of social networks in the international tourism market. The study explores the growing influence of social media in tourism marketing in the post-COVID-19 era, the modern structure of the international tourism market, and its geographical distribution. Based on data from the United Nations World Tourism Organization (UNWTO), the article examines the size of the global tourism market, its role in the world economy, and its key players. Additionally, the regional distribution of the tourism market and the unique characteristics of each region are discussed.

Keywords: international tourism, social networks, tourism marketing, global tourism market, UNWTO, digital transformation, tour operators, tourism services, regional tourism.



Comments


bottom of page