top of page

Mannopova Manzura Jamil qizi


XORIJIY MAMLAKATLARDA NASHRIYOT SANOATIDA FOYDALANILADIGAN RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR VA ULARNING TASNIFI

Mannopova Manzura Jamil qizi

Axborot tizimlari va texnologiyalari kafedrasi assistenti

Annotatsiya

Ushbu maqola xorijiy mamlakatlardagi nashriyot sanoatida raqamli texnologiyalardan foydalanishni o‘rganadi. Tadqiqotda elektron kitoblar, raqamli jurnallar, interaktiv nashrlar, shuningdek, sun’iy intellekt (AI) va bulutli saqlashning roli kabi asosiy raqamli texnologiyalarni tahlil qilishga e’tibor qaratilgan. Maqola an’anaviy nashriyot usullarining qanday o‘zgarayotgani va o‘sish, samaradorlik hamda auditoriyani kengaytirish uchun yangi imkoniyatlar yaratayotgani haqida ma’lumot beradi. Bundan tashqari, onlayn nashr platformalarining rivojlanishi va raqamli marketing strategiyalari, masalan, ijtimoiy tarmoqlar hamda e-mail marketing nashrlarning global miqyosda tarqatilishiga qanday ta’sir ko‘rsatayotgani muhokama qilinadi. Tadqiqot raqamli texnologiyalarning nashriyot sanoatiga sezilarli ta’sirini, global miqyosda moslashuvchanlik va raqobatbardoshlikni oshirishga yordam berishini ta’kidlaydi.

Kalit so‘zlar: raqamli nashr, elektron kitoblar, nashriyotda AI, bulutli saqlash, interaktiv kontent, raqamli marketing, sun’iy intellekt.

Annotation

This article examines the use of digital technologies in the publishing industry of foreign countries. The research focuses on key digital technologies such as e-books, digital journals, interactive publications, as well as the role of artificial intelligence (AI) and cloud storage. The article provides insights into how traditional publishing methods are evolving and creating new opportunities for growth, efficiency, and audience expansion. Additionally, it discusses the development of online publishing platforms and digital marketing strategies, such as social media and email marketing, and their impact on the global distribution of publications. The study highlights the significant influence of digital technologies on the publishing industry, emphasizing their role in enhancing flexibility and competitiveness on a global scale.

Keywords: digital publishing, e-books, AI in publishing, cloud storage, interactive content, digital marketing, artificial intelligence.

Аннотация

Данная статья изучает использование цифровых технологий в издательской отрасли зарубежных стран. В исследовании особое внимание уделяется ключевым цифровым технологиям, таким как электронные книги, цифровые журналы, интерактивные издания, а также роль искусственного интеллекта (ИИ) и облачного хранения. В статье рассматривается, как изменяются традиционные методы издательства и какие новые возможности они создают для роста, повышения эффективности и расширения аудитории. Кроме того, обсуждается развитие онлайн-издательских платформ и цифровых маркетинговых стратегий, таких как социальные сети и e-mail маркетинг, а также их влияние на глобальное распространение публикаций. Исследование подчеркивает значительное влияние цифровых технологий на издательскую индустрию, их роль в повышении гибкости и конкурентоспособности на мировом уровне.

Ключевые слова: цифровое издательство, электронные книги, ИИ в издательстве, облачное хранение, интерактивный контент, цифровой маркетинг, искусственный интеллект.



Comments


bottom of page