top of page

Muhibillo Juraboyevich Uzoqov



MARKETING XIZMATLARINING NAZARIY ASOSLARI VA KONSEPTUAL YONDASHUVLARI

Muhibillo Juraboyevich Uzoqov

Namangan muhandislik texnologiya instituti katta oʻqituvchisi

Juraboyev Jurabek Muhibillo oʻgʻli

Namangan muhandislik texnologiya, “Marketing” yo`nalishi magistranti

Annotatsiya

Mazkur maqola marketing xizmatlarining nazariy asoslari va konseptual yondashuvlariga bag'ishlangan. Xizmatlar marketingi o‘ziga xos xususiyatlari bilan mahsulot marketingidan ajralib turadi. Maqolada, xizmatlar marketingining asosiy tushunchalari, uning xususiyatlari, strategik yondashuvlari va xizmatlar sifatini boshqarishning nazariy aspektlari tahlil qilinadi. Shuningdek, marketing xizmatlarining muvaffaqiyatli amalga oshirilishiga asoslangan zamonaviy konseptual yondashuvlar va metodologiyalarni o‘rganish orqali, xizmatlar marketingining amaliyotga qanday integratsiya qilinishi ko‘rib chiqiladi. Ushbu maqola ilmiy-tadqiqot ishlarining bir qismi bo‘lib, xizmatlar marketingining nazariy asoslari va amaliy yondashuvlarini rivojlantirishga xizmat qiladi.

Kalit soʻzlar: Marketing xizmatlari, konseptual yondashuvlar, xizmatlar marketing, xizmatlar sifatini boshqarish, strategik yondashuvlar, marketing kontseptsiyalari , xizmat ko‘rsatish jarayonlari, mijozlar bilan ishlash

Аннотация

Данная статья посвящена теоретическим основам маркетинга услуг и концептуальным подходам. Маркетинг услуг выделяется своей спецификой и отличается от маркетинга товаров. В статье анализируются основные понятия маркетинга услуг, его особенности, стратегические подходы и теоретические аспекты управления качеством услуг. Также рассматриваются современные концептуальные подходы и методологии, которые лежат в основе успешной реализации маркетинга услуг, а также изучается, как интегрировать маркетинг услуг в практическую деятельность. Эта статья является частью научно-исследовательской работы и направлена на развитие теоретических основ и практических подходов в области маркетинга услуг.

Ключевые слова: маркетинг услуг, концептуальные подходы, маркетинг услуг, управление качеством услуг, стратегические подходы, маркетинговые концепции, процессы предоставления услуг, работа с клиентами.




Comments


bottom of page