Norbekov Xursandmurod Oʻktam oʻgʻli
- Marketing-10 son
- 7 янв.
- 1 мин. чтения

BOZOR SHAROITIDA TURIZM SOHASI RIVOJLANISHINI MARKETING ASOSIDA TARTIBLASHTIRISH
Norbekov Xursandmurod Oʻktam oʻgʻli
Mirzo Ulugʻbek nomidagi Oʻzbekiston
milliy universitetining Jizzax filiali katta oʻqituvchisi
Annotatsiya
Maqolada Oʻzbekiston Respublikasiga nisbatan iqtisodiyotning globallashuvi sharoitida turizmni rivojlantirishga bagʻishlangan turli texnologik vositalar ochib berilgan, respublikada turizm marketingini rivojlantirish va faollashtirish, modernizatsiya va turizmni rivojlantirish boʻyicha baʼzi xulosalar va tavsiyalar, turizm korxonalarining raqobatbardoshligi, turizm rivojlanishining oʻzaro taʼsiri va tartibga solishning yangi arxitekturasini shakllantirish jarayonlari bayon etilgan.
Kalit soʻzlar: iqtisodiyotning globallashuvi, turizmni rivojlantirish, marketing, zamonaviy marketing, turizm marketingi, munosabatlar marketingi, rivojlantirish va faollashtirish, modernizatsiyalash, turizmni rivojlantirish, turizm korxonalari, raqobatbardoshlik, tartibga solish.
Аннотация
В статье раскрывается различные технологические инструменты, посвященные развитию туризма, в условиях глобализации экономики применительно к Республики Узбекистан, констатируется некоторые заключения и рекомендации по развитию и активизацию туристического маркетинга в республике, модернизации и повышению конкурентоспособности туристких предприятий, решению задач по формированию новой архитектуры взаимодействия и регулирования развития туризма.
Ключевые слова: глобализация экономики, развитие туризма, маркетинг, современный маркетинг, туристический маркетинг, маркетинг отношений, развитие и активизация, модернизация, развитие туризма, туристические предприятия, конкурентоспособность, регулирование.
Comments