top of page

Norbekov Xursandmurod Oʻktam oʻgʻli



BOZOR SHAROITIDA TURIZM SOHASI RIVOJLANISHINI MARKETING ASOSIDA TARTIBLASHTIRISH

Norbekov Xursandmurod Oʻktam oʻgʻli

 Mirzo Ulugʻbek nomidagi Oʻzbekiston

milliy  universitetining Jizzax filiali katta oʻqituvchisi

Annotatsiya

Maqolada Oʻzbekiston Respublikasiga nisbatan iqtisodiyotning globallashuvi sharoitida turizmni rivojlantirishga bagʻishlangan turli texnologik vositalar ochib berilgan, respublikada turizm marketingini rivojlantirish va faollashtirish, modernizatsiya va turizmni rivojlantirish boʻyicha baʼzi xulosalar va tavsiyalar, turizm korxonalarining raqobatbardoshligi, turizm rivojlanishining oʻzaro taʼsiri va tartibga solishning yangi arxitekturasini shakllantirish jarayonlari bayon etilgan.

Kalit soʻzlar: iqtisodiyotning globallashuvi, turizmni rivojlantirish, marketing, zamonaviy marketing, turizm marketingi, munosabatlar marketingi, rivojlantirish va faollashtirish, modernizatsiyalash, turizmni rivojlantirish, turizm korxonalari, raqobatbardoshlik, tartibga solish.

Аннотация

В статье раскрывается различные технологические инструменты, посвященные развитию туризма, в условиях глобализации экономики применительно к Республики Узбекистан, констатируется некоторые заключения и рекомендации по развитию и активизацию туристического маркетинга в республике, модернизации и повышению конкурентоспособности туристких предприятий, решению задач по формированию новой архитектуры взаимодействия и регулирования развития туризма.  

 Ключевые слова: глобализация экономики, развитие туризма, маркетинг, современный маркетинг, туристический маркетинг, маркетинг отношений, развитие и активизация, модернизация, развитие туризма, туристические предприятия, конкурентоспособность, регулирование.



Comments


bottom of page