top of page

Rajabova Mohichehra Abduxoliqovna


SANOAT KORXONALARIDA RAQAMLI MARKETING FAOLIYATINI TASHKIL ETISHNING IJTIMOIY-IQTISODIY MOHIYATI

Rajabova Mohichehra Abduxoliqovna

Buxoro davlat universiteti

Marketing va menejment kafedrasi oʻqituvchi

Annotatsiya

Ushbu maqolada sanoat korxonalarida raqamli marketing faoliyatini tashkil etishning oʻziga xos jihatlari ochib beriladi. Raqamli marketingning sanoat tarmoqlari uchun ahamiyati, uning iqtisodiy oʻsishga taʼsiri va ijtimoiy xususiyatlariga koʻra farqlanishi muhokama qilinadi. Maqolada raqamli texnologiyalar orqali sanoat korxonalarining bozorda raqobatbardoshligini oshirish, brendni rivojlantirish va jahon bozoriga kirish imkoniyatlarini kengaytirish kabi masalalar yoritiladi. Shuningdek, raqamli marketingning ijtimoiy va iqtisodiy oqibatlari, jumladan, mehnat bozori va inson kapitalining rivojlanishiga taʼsiri koʻrib chiqiladi.

Kalit soʻzlar: raqamli marketing, sanoat korxonalari, ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanish, texnologiyalar, brendni rivojlantirish, raqobatbardoshlik, mehnat bozori, inson kapitali

Aннотация

В данной статье раскрываются особенности организации мероприятий цифрового маркетинга на промышленных предприятиях. Обсуждается значение цифрового маркетинга для отраслей, его влияние на экономический рост и его дифференциация в зависимости от социальных характеристик. В статье рассматриваются такие вопросы, как повышение конкурентоспособности промышленных предприятий на рынке, развитие брендов, расширение доступа к мировым рынкам за счет цифровых технологий. В статье также рассматриваются социальные и экономические последствия цифрового маркетинга, включая его влияние на рынок труда и развитие человеческого капитала..

Ключевые слова: цифровой маркетинг, промышленные предприятия, социально-экономическое развитие, технологии, развитие бренда, конкурентоспособность, рынок труда, человеческий капитал

Abstract

This article reveals the specifics of organizing digital marketing activities in industrial enterprises. The importance of digital marketing for industrial sectors, its impact on economic growth and its differentiation according to social characteristics are discussed. The article covers issues such as increasing the competitiveness of industrial enterprises in the market through digital technologies, brand development and expanding access to the global market. It also examines the social and economic consequences of digital marketing, including its impact on the labor market and the development of human capital.

Keywords: digital marketing, industrial enterprises, socio-economic development, technologies, brand development, competitiveness, labor market, human capital.



Comments


bottom of page