top of page

Raximov Shoxrux Furqatovich


TIJORAT BANKLARIDA RAQAMLI MARKTING STRATEGIYALARIDAN

FOYDALANISH IMKONIYATLARINI OSHIRISH

Raximov Shoxrux Furqatovich

“Oʻzsanoatqoʻrilishbank” ATB

departament direktori

Annotatsiya

Mazkur maqolada tijorat banklarida raqamli marketing strategiyalaridan foydalanish imkoniyatlarini oshirishning ilmiy nazariy jihatlari yoritilgan. Tijorat banklarida raqamli marketing strategiyalarini joriy etishda balanslangan koʻrsatkichlar tizimi konsepsiyasi asosida tashkil etish metodologiyasi boʻyicha takliflar ishlab chiqilgan. Axborot texnologiyalarida qoʻllaniladigan marketing texnologiyalari turlari va ularning tasnifi keltirilgan.

Kalit soʻzlar: tijorat banklari, marketing, raqamli marketing, elektron pochta, veb-saytlar, mobil banking, bloglar va videobloglar, ijtimoiy tarmoqlar

Аннотация

В статье рассматриваются научные и теоретические аспекты расширения использования стратегий цифрового маркетинга в коммерческих банках. Разработаны предложения по методологии организации внедрения стратегий цифрового маркетинга в коммерческих банках на основе концепции сбалансированной системы показателей. Представлены виды маркетинговых технологий, используемых в информационных технологиях, и их классификация.

Ключевые слова: коммерческие банки, маркетинг, цифровой маркетинг, электронная почта, веб-сайты, мобильный банкинг, блоги и видеоблоги, социальные сети.

Abstract

This article discusses the scientific and theoretical aspects of increasing the use of digital marketing strategies in commercial banks. Proposals have been developed on the methodology for organizing the implementation of digital marketing strategies in commercial banks based on the concept of a balanced scorecard. Types of marketing technologies used in information technologies and their classification are presented.

Keywords: commercial banks, marketing, digital marketing, email, websites, mobile banking, blogs and video blogs, social networks



Comentários


bottom of page