top of page

Saminjonov Nurilloxon Abdubanno oʻgʻli


CHAKANA SAVDO FAOLIYATIDA NEYROMARKETING

STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISH AHAMIYATI

Saminjonov Nurilloxon Abdubanno oʻgʻli

Fargʻona viloyati Iqtisodiyot va moliya

bosh boshqarmasi yetakchi mutaxassisi

Annotatsiya

Ushbu maqolada chakana savdoda neyromarketing strategiyalarining

qoʻllanilish yoʻllari, ularning samaradorligini oshirishdagi roli hamda isteʼmolchilar

xulq-atvoriga taʼsiri tahlil qilingan. Zamonaviy marketing vositalarining (raqamli

marketing, mijozga yoʻnaltirilgan strategiyalar, sodiqlik dasturlari va h.k.) amaliy

misollar asosidagi tahlili keltirilgan hamda Oʻzbekiston chakana savdo subyektlari

uchun tegishli tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Kalit soʻzlar: chakana savdo, neyromarketing, neyromarketing strategiyalari,

reklama, mahsulot, mijoz, xarid, qadoq, joylashtirish.

Аннотация

В статье анализируется применение стратегий нейромаркетинга в

розничной торговле, их роль в повышении эффективности и их влияние на

поведение потребителей. Представлен анализ современных маркетинговых

инструментов (цифровой маркетинг, клиентоориентированные стратегии,

программы лояльности и т.д.) на практических примерах и разработаны

соответствующие рекомендации для субъектов розничной торговли

Узбекистана.

Ключевые слова: розничная торговля, нейромаркетинг, стратегии

нейромаркетинга, реклама, продукт, клиент, покупка, упаковка, размещение.

Abstract

This article analyzes the ways of using neuromarketing strategies in retail, their

role in increasing their effectiveness and their impact on consumer behavior. An

analysis of modern marketing tools (digital marketing, customer-oriented strategies,

loyalty programs, etc.) based on practical examples is presented and relevant

recommendations are developed for retail entities in Uzbekistan.

Keywords: retail, neuromarketing, neuromarketing strategies, advertising,

product, customer, purchase, packaging, placement.



Comments


bottom of page