Saminjonov Nurilloxon Abdubanno oʻgʻli
- Marketing jurnal 3 son 2025-yil
- 8 апр.
- 1 мин. чтения

CHAKANA SAVDO FAOLIYATIDA NEYROMARKETING
STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISH AHAMIYATI
Saminjonov Nurilloxon Abdubanno oʻgʻli
Fargʻona viloyati Iqtisodiyot va moliya
bosh boshqarmasi yetakchi mutaxassisi
Annotatsiya
Ushbu maqolada chakana savdoda neyromarketing strategiyalarining
qoʻllanilish yoʻllari, ularning samaradorligini oshirishdagi roli hamda isteʼmolchilar
xulq-atvoriga taʼsiri tahlil qilingan. Zamonaviy marketing vositalarining (raqamli
marketing, mijozga yoʻnaltirilgan strategiyalar, sodiqlik dasturlari va h.k.) amaliy
misollar asosidagi tahlili keltirilgan hamda Oʻzbekiston chakana savdo subyektlari
uchun tegishli tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Kalit soʻzlar: chakana savdo, neyromarketing, neyromarketing strategiyalari,
reklama, mahsulot, mijoz, xarid, qadoq, joylashtirish.
Аннотация
В статье анализируется применение стратегий нейромаркетинга в
розничной торговле, их роль в повышении эффективности и их влияние на
поведение потребителей. Представлен анализ современных маркетинговых
инструментов (цифровой маркетинг, клиентоориентированные стратегии,
программы лояльности и т.д.) на практических примерах и разработаны
соответствующие рекомендации для субъектов розничной торговли
Узбекистана.
Ключевые слова: розничная торговля, нейромаркетинг, стратегии
нейромаркетинга, реклама, продукт, клиент, покупка, упаковка, размещение.
Abstract
This article analyzes the ways of using neuromarketing strategies in retail, their
role in increasing their effectiveness and their impact on consumer behavior. An
analysis of modern marketing tools (digital marketing, customer-oriented strategies,
loyalty programs, etc.) based on practical examples is presented and relevant
recommendations are developed for retail entities in Uzbekistan.
Keywords: retail, neuromarketing, neuromarketing strategies, advertising,
product, customer, purchase, packaging, placement.
Comments