Sharipov Gʻulomjon Qarshi oʻgʻli
- Marketing-10 son
- 10 янв.
- 2 мин. чтения

MINTAQA SANOATINI RIVOJLANTIRISHDA RAQAMLI MARKETING SAMARADORLIGINI OSHIRISH MEXANIZMI
Sharipov Gʻulomjon Qarshi oʻgʻli
Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti
Neft va gaz fakulteti yoshlar bilan ishlash boʻyicha
dekan oʻrinbosari
Annotatsiya
Maqolada mintaqaviy sanoatni rivojlantirishda raqamli marketing samaradorligini oshirish mexanizmlari va savdo kommunikatsiyalarining roli tahlil qilinadi. Mintaqaviy sanoat korxonalari raqobatbardosh bozor sharoitida muvaffaqiyatga erishish uchun marketing faoliyatini zamonaviy raqamli texnologiyalar bilan mustahkamlashlari zarur. Ushbu maqolada raqamli marketing vositalarini qoʻllash, xususan, onlayn savdo platformalari, tahliliy vositalar va marketing avtomatizatsiyasi orqali sanoat korxonalarining samaradorligini oshirish yoʻllari koʻrsatilgan. Shuningdek, savdo kommunikatsiyalarining ahamiyati, ular orqali isteʼmolchilar bilan uzluksiz va samarali aloqalar oʻrnatish muhimligi haqida fikr yuritiladi. Maqola mintaqaviy sanoat korxonalarining raqamli marketing strategiyalarini ishlab chiqishda, bozordagi oʻzgaruvchan talablarni tezkor qondirishda va uzoq muddatli raqobatbardoshlikni taʼminlashda raqamli kommunikatsiyaning ahamiyatini taʼkidlaydi. Maqola, shuningdek, raqamli marketingni optimallashtirish va uning natijalarini baholash mexanizmlariga qaratilgan tahlillarni oʻz ichiga oladi.
Kalit soʻzlar: elektron savdo samarasi, savdo kommunikatsiyalari, onlayn savdo platformalari, marketing avtomatizatsiyasi, marketingni optimallashtirish, baholash mexanizmlari, Marketing – miks nazariyasi, tovar bozorlari raqobat muhiti
Абстрактный
В статье анализируются механизмы повышения эффективности цифрового маркетинга и роль торговых коммуникаций в развитии региональных отраслей. Для успеха в условиях конкурентного рынка региональным промышленным предприятиям необходимо усилить свою маркетинговую деятельность с помощью современных цифровых технологий. В статье показаны пути повышения эффективности работы промышленных предприятий за счет использования инструментов цифрового маркетинга, в частности, платформ онлайн-продаж, аналитических инструментов и автоматизации маркетинга. В нем также обсуждается важность торговых коммуникаций и важность установления с их помощью постоянных и эффективных отношений с потребителями. В статье подчеркивается важность цифровой коммуникации в разработке стратегий цифрового маркетинга для региональных промышленных предприятий, позволяющих быстро реагировать на меняющиеся требования рынка и обеспечивать долгосрочную конкурентоспособность. В статье также содержится анализ механизмов оптимизации цифрового маркетинга и оценки его результатов.
Ключевые слова: эффективность электронной коммерции, торговые коммуникации, платформы онлайн-продаж, автоматизация маркетинга, оптимизация маркетинга, механизмы оценки, теория маркетингового комплекса, конкурентная среда товарных рынков.
Comments