Sharopov Temirmalik Rustam oʻgʻli
- Marketing-10 son
- 30 дек. 2024 г.
- 2 мин. чтения

OLIY OʻQUV YURTLARI VA KORXONALAR INTEGRATSIYASI ASOSIDA MUTAXASSISLAR TAYYORLASHNI BOSHQARISH XUSUSIYATLARI
Sharopov Temirmalik Rustam oʻgʻli
Qarshi davlat universiteti doktoranti,
Qarshi Xalqaro Universiteti oʻqituvchisi
ORCID: 0009-0007-1436-7531
E-mail: sharopovtemirmalik@gmail.com
Annotatsiya
Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalari va ish beruvchi tashkilotlarning integratsiyasi asosida yuqori malakali kadrlar tayyorlash jarayoni tahlil qilinadi. Mehnat bozorining talablariga mos mutaxassislar yetishtirish tizimini shakllantirish, korxonalar va ta’lim muassasalari o‘rtasidagi hamkorlikni kengaytirish hamda innovatsion yondashuvlarni tatbiq etishning dolzarbligi asoslab berilgan. Shuningdek, tadqiqot natijalariga tayanib, oliy ta’lim va ishlab chiqarish o‘rtasidagi integratsiyani samarali boshqarish bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
Kalit soʻzlar: bakalavr, magistr, tashkilot, oliy taʼlim, kadrlar, integratsiya, korxona, ish beruvchi, ilm-fan, innovatsiya, innovatsion tizim, rahbar, bilim, ishlab chiqarish, talaba, boshqarish, kadrlar tayyorlash.
Аннотация
В данной статье анализируется процесс подготовки высококвалифицированных кадров на основе интеграции высших учебных заведений и работодателей. Обоснована актуальность формирования системы подготовки специалистов в соответствии с требованиями рынка труда, расширения сотрудничества между предприятиями и образовательными учреждениями, а также внедрения инновационных подходов. Кроме того, на основе результатов исследования представлены рекомендации по эффективному управлению интеграцией высшего образования и производства.
Ключевые слова: бакалавр, магистр, организация, высшее образование, кадры, интеграция, предприятие, работодатель, наука, инновации, инновационная система, руководитель, знание, производство, студент, управление, подготовка кадров.
Abstract
This article analyzes the process of training highly qualified personnel based on the integration of higher education institutions and employers. The relevance of
forming a system for training specialists in accordance with labor market requirements, expanding cooperation between enterprises and educational institutions, and implementing innovative approaches is substantiated. In addition, based on research results, recommendations for effectively managing the integration of higher education and production are provided.
Keywords: bachelor, master, organization, higher education, personnel, integration, enterprise, employer, science, innovation, innovation system, manager, knowledge, production, student, management, personnel training.
Comentários