Soliyev Axmadjon, Yusupov Muxamadamin, Soliyeva Gulbaxor Axmadjonovna
- Marketing jurnali 1-son
- 12 мар.
- 1 мин. чтения

“MARKETING” – BOZOR MUNOSABATLARINING TASHKILIY VA ILMIY ASOSI nomli maqolani yuklab olish.
Annotatsiya. Maqolada marketingning fan va tadbirkorlik-biznes amaliyoti ekanligi, hamda metodologiyasi mohiyati asoslangan. Marketingni XX asr boshlaridan hozirgacha, AQSH professorlari Filip Kotler tomonidan ilmiy jarayon va biznes amaliyoti sifatida, Maykl Porter esa xalqaro raqobat strategiyasi nazariyasini takomillashtirayotgani asoslangan. Marketing Oʻzbekistonda fan sifatida va biznes(tadbirkorlik)ning amaliy faoliyati shaklida oʻta sust rivojlanayotgani taʼkidlangan. Marketing nazariyasi va uslublari hamda amaliyotini amalga oshirishga mahalladan boshlab, toki vazirliklargacha boʻlgan boshqaruv jarayonlarini takomillashtirish boʻyicha aniq tavsiyalar berilgan
Kalit soʻzlar: marketing, bozor, tadbirkorlik-biznes, Marketing-4.0., Marketing-5.0., savdo, isteʼmol
Comments