top of page

Turdiyev Abdullo Sagdullayevich



MARKETINGDA SUN'IY INTELLEKT VA AVTOMATLASHTIRISH: YANGI DAVR STRATEGIYALARI VA ISTIQBOLLAR

 

Turdiyev Abdullo Sagdullayevich

Alfraganus universiteti,Moliya kafedrasi dotsenti, i.f.n.e-mail: tuabsa@gmail.com

Annotatsiya

Ushbu maqolada marketing sohasida sun'iy intellekt (SI) va avtomatlashtirish texnologiyalarining rivojlanishi, ularning marketing jarayonlariga ta'siri va kelajakdagi istiqbollari tahlil qilinadi. Hozirgi raqamli davrda SI vositalari orqali shaxsiylashtirilgan reklama, mijozlar tajribasini yaxshilash va marketing jarayonlarini avtomatlashtirish imkoniyatlari kengaymoqda. Turli mamlakatlar va yetakchi kompaniyalar misolida SI texnologiyalarining marketing sohasidagi tadqiqoti va iqtisodiy samaradorlikka ta'siri o'rganiladi.

Kalit so'zlar: sun'iy intellekt, avtomatlashtirish, raqamli marketing, shaxsiylashtirish, mijozlar tajribasi, ma'lumotlar tahlili

Аннотация

В данной статье анализируется развитие технологий искусственного интеллекта (ИИ) и автоматизации в маркетинге, их влияние на маркетинговые процессы и перспективы будущего. В современной цифровой эпохе ИИ позволяет персонализировать рекламу, улучшать клиентский опыт и автоматизировать маркетинговые процессы, что повышает эффективность бизнеса. Рассматриваются примеры использования ИИ в маркетинге в различных странах и ведущих компаниях, а также влияние на экономическую эффективность.

Ключевые слова: искусственный интеллект, автоматизация, цифровой маркетинг, персонализация, клиентский опыт, анализ данных

Abstract

This article analyzes the development of artificial intelligence (AI) and automation technologies in marketing, their impact on marketing processes, and future prospects. In today's digital era, AI enables personalized advertising, enhances customer experience, and automates marketing processes, increasing business efficiency. The study examines the application of AI in marketing across different countries and leading companies, as well as its effect on economic efficiency.

Keywords: artificial intelligence, automation, digital marketing, personalization, customer experience, data analysis



Commentaires


bottom of page