Turdiyev Abdullo Sagdullayevich
- Marketing jurnali 2025-yil 1-son
- 1 февр.
- 1 мин. чтения

MARKETINGDA SUN'IY INTELLEKT VA AVTOMATLASHTIRISH: YANGI DAVR STRATEGIYALARI VA ISTIQBOLLAR
Turdiyev Abdullo Sagdullayevich
Alfraganus universiteti,Moliya kafedrasi dotsenti, i.f.n.e-mail: tuabsa@gmail.com
Annotatsiya
Ushbu maqolada marketing sohasida sun'iy intellekt (SI) va avtomatlashtirish texnologiyalarining rivojlanishi, ularning marketing jarayonlariga ta'siri va kelajakdagi istiqbollari tahlil qilinadi. Hozirgi raqamli davrda SI vositalari orqali shaxsiylashtirilgan reklama, mijozlar tajribasini yaxshilash va marketing jarayonlarini avtomatlashtirish imkoniyatlari kengaymoqda. Turli mamlakatlar va yetakchi kompaniyalar misolida SI texnologiyalarining marketing sohasidagi tadqiqoti va iqtisodiy samaradorlikka ta'siri o'rganiladi.
Kalit so'zlar: sun'iy intellekt, avtomatlashtirish, raqamli marketing, shaxsiylashtirish, mijozlar tajribasi, ma'lumotlar tahlili
Аннотация
В данной статье анализируется развитие технологий искусственного интеллекта (ИИ) и автоматизации в маркетинге, их влияние на маркетинговые процессы и перспективы будущего. В современной цифровой эпохе ИИ позволяет персонализировать рекламу, улучшать клиентский опыт и автоматизировать маркетинговые процессы, что повышает эффективность бизнеса. Рассматриваются примеры использования ИИ в маркетинге в различных странах и ведущих компаниях, а также влияние на экономическую эффективность.
Ключевые слова: искусственный интеллект, автоматизация, цифровой маркетинг, персонализация, клиентский опыт, анализ данных
Abstract
This article analyzes the development of artificial intelligence (AI) and automation technologies in marketing, their impact on marketing processes, and future prospects. In today's digital era, AI enables personalized advertising, enhances customer experience, and automates marketing processes, increasing business efficiency. The study examines the application of AI in marketing across different countries and leading companies, as well as its effect on economic efficiency.
Keywords: artificial intelligence, automation, digital marketing, personalization, customer experience, data analysis
Commentaires