top of page

Xasanov Soxib Latifovich




FARMATSEVTIKA FAOLIYATIDA BRENDINGDAN FOYDALANISH YO‘NALISHLARI


Xasanov Soxib Latifovich

“United Biotech” MCHJ korxonasida xizmatchisi E-mail: trade.asia@inbox.ruTel: +998933809019

Annotatsiya

Ushbu maqolada farmatsevtika faoliyatida brendingni rivojlantirish jarayonlari o‘rganiladi. Maqola farmatsevtika sohasida brendni yaratish, joylashtirish, rivojlantirish va kuchaytirishning ilmiy-uslubiy asoslariga tayanadi. Asosiy diqqat markazi brendni rivojlantirish bosqichlarining strategik yondashuvlari, bozor tahlilining ahamiyati, innovatsion texnologiyalarni joriy qilish va iste’molchilar bilan aloqalarni mustahkamlashga qaratilgan. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, brendni rivojlantirish farmatsevtika bozorida mahsulotning raqobatbardoshligini oshirish va iste’molchilar sadoqatini ta’minlashda muhim ahamiyat kasb etadi. Ushbu maqola soha mutaxassislari uchun nazariy va amaliy tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.

Kalit so‘zlar: brend, farmatsevtika bozori, marketing strategiyalari, brending, savdo markalari, farmatsevtika marketingi, brending.

Аннотация

В статье рассматриваются процессы развития брендинга в фармацевтической деятельности. Статья основана на научно-методических основах создания, позиционирования, развития и укрепления бренда в фармацевтической отрасли. Основное внимание уделяется стратегическим подходам к этапам развития бренда, важности анализа рынка, внедрению инновационных технологий и укреплению взаимоотношений с потребителями. Согласно результатам исследования, развитие бренда имеет важное значение для повышения конкурентоспособности продукции и обеспечения лояльности потребителей на фармацевтическом рынке. В статье содержатся теоретические и практические рекомендации для специалистов в этой области.

Ключевые слова: бренд, фармацевтический рынок, маркетинговые стратегии, брендинг, торговые марки, фармацевтический маркетинг, брендинг.

Abstract

This article studies the processes of branding development in pharmaceutical activities. The article is based on the scientific and methodological foundations of creating, positioning, developing, and strengthening a brand in the pharmaceutical industry. The main focus is on strategic approaches to the stages of brand development, the importance of market analysis, the introduction of innovative technologies, and strengthening relationships with consumers. According to the results of the study, brand development is of great importance in increasing the competitiveness of products in the pharmaceutical market and ensuring consumer loyalty. This article contains theoretical and practical recommendations for industry specialists.

Keywords: brand, pharmaceutical market, marketing strategies, branding, trademarks, pharmaceutical marketing, branding.



Comentários


bottom of page