Кутбитдинова Мохигул Иноятовна
- Marketing jurnali 3-son
- 12 июн. 2024 г.
- 1 мин. чтения

МАРКЕТИНГ В МАЛОМ БИЗНЕСЕ В УСЛОВИЯХ МОДЕРНИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ
Кутбитдинова Мохигул Иноятовна
ТГЭУ, и.ф.н., доцент,
Матризаева Диларам Юсубовна
ТГЭУ, PhD., доцент
E-mail: dilarammatrizaeva@gmail.com
Аннотация
В статье рассматривается характер развития маркетинга малого бизнеса на основе активного проведения модернизаации экономики, учитывающих международные тенденции развития инвестиционных процессов в малом бизнесе в условиях глобализации, где некоторые данные малого бизнеса были рассмотрены в сравнении с текущим состоянием этой сферы.
Ключевые слова: маркетинг, малый бизнес, маркетинг малого бизнеса, институциональная среда, международный опыт, крупные и средние предприятия, управление предприниматель, потребительский рынок.
Аннотация
Мақолада глобаллашув шароитида кичик бизнесда инвестиция жараёнларини ривожлантиришнинг халқаро тенденцияларини ҳисобга олган ҳолда, иқтисодиётни фаол модернизация қилиш асосида кичик бизнесни бошқаришнинг ривожланиш моҳияти кўриб чиқилган, бунда кичик бизнеснинг баъзи маълумотлари ушбу ҳудуднинг ҳозирги ҳолати билан таққосланган ҳолда кўриб чиқишга ҳаракат қилинган.
Калит сўзлар: маркетинг, кичик бизнес, кичик бизнес маркетинги, институционал муҳит, халқаро тажриба, йирик ва ўрта корхоналар, тадбиркорларни бошқариш, истеъмол бозори.
Annotation
The article discusses the nature of the development of small business management based on the active use of the institutional environment, taking into account international trends in the development of investment processes in small business in the context of globalization, where some small business data were considered in comparison with the current state of this sphere.
Key words: marketing, small business, small business marketing, institutional environment, international experience, large and medium-sized enterprises, entrepreneur management, consumer market.
Comments